Beste ouders, collega's, bezoekers,

Welkom op de site van 1KK. Ik ben Kim en de juf van de eerste kleuterklas op basisschool Lucerna te Hoboken.
Omdat ouders graag een vlieg in de klas willen zijn neem ik regelmatig foto's en zet ik ze op deze website.
Hopelijk genieten jullie van de foto's en is het een bron van inspiratie om er ook thuis wat mee te doen!

Groetjes,

Juf Kim

vrijdag 17 december 2010

Kerstmarkt

Het had vandaag weer gesneeuwd! Het was dolle pret op de speelplaats, kijk maar mee!





Deze foto's kreeg ik nog van juf Basak! 







Ook Jules deed mee! 

Op vrijdag 17 december was er een kerstmarkt op onze school. We hebben goed verkocht waarvoor dank aan alle mensen die ons hebben gesteund! 

Dit was ons kraampje! 



1 opmerking:

  1. Beste Kim,

    We zouden graag een foto willen publiceren van de Kerstmarkt in een educatief informatieboekje voor kinderen (6-8 jaar). Zou je contact met mij willen opnemen?
    vriendelijke groet,

    Sabine Hermsen
    foto@lineairbeeldresearch.nl

    BeantwoordenVerwijderen